top of page
  • Writer's pictureiBounceBack

Rebel with a cause

Wil je veranderen wat niet werkt? Laat de rebel in jou zien.

 

“Ik voel dat ik vastzit binnen deze sector waar ik steeds tegen dezelfde issues aanloop, ik weinig invloed heb en ik mijzelf moet conformeren aan het grotere geheel waardoor ik mijzelf verlies’ aldus Brecht.

 

Mijn klant Brecht heeft een mooie loopbaan en is succesvol, maar ze is klaar met het werk wat ze doet en de omgeving waarin ze werkt. Ze ziet in dat patronen in haar werkzame leven zich herhalen en dat ze iets moet doorbreken wil ze haar potentieel benutten en gelukkiger worden. Uit haar talenten-en-drijfveren test blijkt dat ‘invloed uitoefenen’ en ‘uniekheid omarmen’ haar drijft.

 

Brecht is een zekerheidszoeker anders was ze niet zo lang binnen dezelfde sector gebleven, maar ze is ook een rebel. Deze kant van haar persoonlijkheid krijgt echter te weinig ruimte waardoor ze vastloopt. Psycholoog en filosoof Jung heeft 12 archetypen bedacht en beschreven die persoonlijkheidskenmerken weergeven. Ieder mens herkent zich in de archetypen. De rebel is er een van de twaalf. De rebel wil vrijheid, zich niet conformeren aan het gangbare en haar unieke kwaliteiten zichtbaar maken.

 

Aan het einde van haar coaching traject hebben wij samen een rebelse personal brandstatement voor Brecht gemaakt die alles zegt over haar en gaat helpen met keuzes in haar leven nu en in de toekomst: I am a leader with pzazz, building bridges in order to empower people and make organisations a better place.

 

Ik help jou om de rebel in jou te ontwaken en jouw unieke kwaliteiten te benoemen en die te vertalen naar een personal brandstatement zodat jij langetermijn keuzes kunt maken waar jij gelukkig van wordt.

 

1 view0 comments

Recent Posts

See All

De aaibare manager

Van de week bij een netwerklunch had onze voorzitter een prachtig zacht roomwitte trui aan. Je weet wel zo een waar je gelijk aan wil zitten. Nou dat deed ik dus ook. Ik aaide haar over haar arm en ik

bottom of page